Recordamos as instrucións emitidas pola Dirección Xeral de Xustiza
de Galicia, en relación aos ceses e tomas de posesión no concurso
de traslados:
➢ Persoal procedente de fóra da comunidade autónoma de
Galicia
O día seguinte ao cesamento no destino de orixe, deberán achegar
a Xefatura territorial que corresponda mediante correo electrónico a
seguinte documentación (fotocopia DNI, ficha de recollida de datos
(personais e bancarios) e a fotocopia da tarxeta sanitaria
(unicamente para ingresos posteriores a 01/01/2011) e tarxeta de
MUGEJU.
O resto da documentación poderán presentala na delegación
correspondente o día da toma de posesión.
• Fotocopia do DNI
• Ficha de recollida de datos (persoais e bancarios) (1)
• Fotocopia da tarxeta sanitaria (unicamente para ingresos
posteriores ao 01/01/2011) e fotocopia da tarxeta de MUGEJU
• Certificado de haberes
• Certificado ou copia dos trienios recoñecidos.
• Certificación das vacacións e días de asuntos particulares
na Administración da que procedan. A certificación deberá de
indicar os días xa desfrutados con cargo ao 2020.
• Modelo 145 (IRPF) (2)
➢ Persoal con destino na comunidade autónoma de Galicia
• Fotocopia do DNI
• Ficha de recollida de datos (persoais e bancarios) (1)
➢ Persoal que obteña destino fóra da comunidade autónoma
de Galicia
O persoal que obteña un novo destino fóra da comunidade autónoma
de Galicia, no momento de formalización do cesamento, deberá facer
entrega da tarxeta de identificación persoal e control horario,
asinando o impreso acreditativo de tal circunstancia.
No caso de non ter que formalizar cesamento algún por reingresar
fóra da comunidade autónoma nun corpo distinto do que estaba a
prestar servizos, a tarxeta será entregada presencialmente ou por
correo postal ao correspondente servizo de persoal de xustiza.