Tomas de posesión e cesamentos do concurso de traslados.
O vindeiro martes 4 de novembro publicarase no BOE e no DOG a Resolución do
20 de outubro de 2014, da Dirección Xeral de Xustiza, pola que se resolve
definitivamente o concurso de traslados para prazas vacantes entre funcionarios
dos corpos e escalas de xestión procesual e administrativa, tramitación
procesual e administrativa e auxilio xudicial da Administración de xustiza,
anunciado pola Resolución do 29 de abril de 2014.
Segundo a resolución, tanto a toma de posesión coma os cesamentos
realizaranse na xefatura ou delegación territorial correspondente ao
destino. Por cuestións organizativas, a formalización da toma de
posesión terá lugar entre as 9.00 e as 11.30 e a dos cesamentos entre as 11.30 e
as 14.00 de luns a venres. Á marxe das datas de cesamento fixadas na Resolución
(corpo de tramitación o día 11/11/2014, auxilio e xestión o día 17/11/2014), no
caso de que un funcionario reingresado tome posesión antes das datas indicadas
na praza de outro que tamén obtivese destino no concurso, este segundo cesará o
mesmo día da toma de posesión do reingresado, empezando a contarlle o seu
respectivo prazo posesorio.
No caso de cesar e tomar posesión na mesma localidade ou en distintas
localidades dunha mesma provincia, ambas formalizacións poderanse facer o día da
toma de posesión sendo a data de formalización do cesamento a que corresponda de
acordo coa Resolución de adxudicación.
Co fin de axilizar a tramitación das altas e baixas, relacionamos a
documentación que as xefaturas ou delegacións territoriais precisan para abrir
ou completar os expedientes persoanais das persoas que tomen posesión dun novo
posto*.
Persoal procedente de fóra da comunidade:
· Fotocopia DNI
· Ficha de recollida de datos (persoais e bancarios)
· Fotocopia da tarxeta sanitaria (unicamente para ingresos
posteriores a 01/01/2011) e/o tarxeta de MUGEJU
· Certificado de haberes
· Certificado ou copia dos trienios
· Certificación das vacacións e días gozados na Administración da que
procedan
Persoal destinado na comunidade
· Fotocopia DNI
Para o caso dos cesamentos do persoal que obteña novo destino fóra da CCAA de
Galicia, no momento de formalización do cesamento deberán facer entrega
da tarxeta de identificación persoal e control horario, asinando o impreso acreditativo de tal circunstancia. No caso de
non ter que formalizar cesamento algún por reingresar fóra da comunidade nun
corpo distinto do que estaba a prestar servizos, a tarxeta será entregada
presencialmente ou por correo postal, ao correspondente servizo de xustiza.
Para ter acceso a información sobre as adxudicacións definitivas, prema o
seguinte enlace coa páxina do Ministerio.
*No caso de non estar en posesión dalgún dos documentos, estes remitiranse á
maior brevidade posible ao correspondente servizo de xustiza.